Nuffnang dan No Copy Paste

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

21 Jan 2011

Karangan untuk Kakcik Seroja :)

Sebagai menyahut seruan kakcik seroja, saya buat satu karangan berdasarkan kata kunci yang diberikan.

Semalam saya mencari TEPUNG TALAM disekitar Bandar saya nie... jumpalah dan saya pun beli haram tak sedap... lemak, manis entah kemana dalam pada gitu Akak yang buat kuih tu berborak mengisahkan ada GANGGUAN SEKSUAL dekat gerai dia tu...  ada dah kawan sebelah dia tu kena raba...  nak cari PERMATA gamaknya pencabul tu hehehe.... penah juga orang bertanya saya MAKNA KEMBIRI tu apa,  rupanya proses memandulkan haiwan supaya tidak dapat membiak... apa kaitan dgn HALWA MASKAT  rupanya sejenis kuih berbentuk seperti manisan berbentuk segi empat seperti jeli yang dihasilkan dari minyak sapi, tepung, dan gula.. entah KAKCIK SEROJA tau tidak nie hehehe....rupanya Kak Cik suka juga mendaki gunung  tu pasal dia beli PAKAIAN UNTUK MENDAKI hebat awak kak cik... ada masa dia juga suka bersajak, SAJAK ULANG TAHUN KELAHIRAN dia tu mmg popular.. saya kadang lebih suka tengok movie citer ZOMBI KAMPUNG PISANG tu entah berapa kali saya tengok tak tau... JIKA TERDENGAR SUARA AZAN BERGEMA SAYUP MENJELANG PAGI janganlah malas bangun tidur,  kata orang kalau kita tidur juga... tu tidur dengan syaitan namanya oit :)
  
Sebenar entri ini sekadar untuk memeriahkan entri kakcik kat SINI sesiapa yang berminat jomlah join :)


Wassalam, Wa'allahhualam. Salam hormat daripada :

9 ulasan:

  1. perggh buleh jadi cerita pulak yek heheh

    tu kreatif namanye

    tahniah

    BalasPadam
  2. Seronok kakcik ni, ramai kawan2 kakcik yang memang kreatif rupa2nya.. :)

    BalasPadam
  3. salam Yassin..
    kreatif aok bab
    menyambung ayat nih
    tak bolehlah koi..he he

    BalasPadam
  4. Nanti aok kena buat tentang keyword koi pulak Sin..

    BalasPadam
  5. kena anto kat cekgu bm untuk marking plak

    BalasPadam
  6. Cikgu pun pening nok buat karangan gini.

    BalasPadam
  7. halwa maskat te goner gaya yak?

    BalasPadam

BLOG INFORMASI | BERITA | PENGETAHUAN | SEJARAH | TOKOH | PAHLAWAN | ADAT RESAM & KEBUDAYAAN | NUMISMATIK & MATAWANG KONGSIKAN PANDANGAN ANDA BERSAMA KAMI.

SENARAI POST TERKINI

RUANG PENGIKLANAN

JANGAN LUPA KLIK PESANAN PENAJA PERCUMA SAHAJA

ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :

CARIAN ARTIKEL

Loading

HOME

>>KLIK KEMBALI KE HALAMAN UTAMA<<