[ UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG ]

2 Jul 2010

Ayat Pemanis Muka (Hari Jumaat)

Gambar sekadar hiasan.

AYAT  INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT: SEBELUM KELUAR RUMAH. Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun botox…… etc….. Tengok aje orang orang dulu atau seniwati –seniwati lama kita yang sentiasa kelihatan manis…… khabornya dia orang memang pakai doa yang sama.... Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap kali pakai bedak atau keluar rumah...

Ayat pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai bedak atau alat 2 solek atau minyak rambut . Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus ……. Lepas itu. Baca kuat-kuat ....... Bagi semua orang dengar...... ........... ...... Selamat mencuba...... amalkan lah.. Tak rugi ...!!

Nak ayat dia..amit nie....

minyak si tuang tuang,
ku tuang dalam kuali,
muka ku macam beruang, 
semua orang gerenti lari. 


Nah satu lagi ayat : 

Ribu - ribu batu mari
anak naga melintang tasik
Beribu-ribu manusia berlari
aku juga di pandang cantik............
(perasan diri laa tu hehehe)

kuang.. kuang..kuang. ." 

He…. He….. he……...semoga bertambah manis...

Salam hari Jumaat semoga ceria sokmo.

Wassalam. Wa'allahhualam. Salam hormat daripada Pengarang,

12 ulasan:

  1. Salam Pagi Jumaat En. Yassin,


    hahahaha... gelak beso saya pagi ni..

    nanti saya nak cuba, mana tau betul..

    BalasPadam
  2. Patutla aok manis sokmo ..hehe

    BalasPadam
  3. ohho ade petua rupenye...memang mujarab koi rase sebab lepas bace terus tersengih-sengih seorang diri. hehehe :)

    BalasPadam
  4. baca je terus jadi manis muka....hahahah tq waris....

    BalasPadam
  5. Minum air gula banyak2 orang kata muka boleh manis juge..

    BalasPadam
  6. salam Yassin...
    salam manis jua buat aok
    moga ceria walau hari apa sekalipun
    goner bz lagi ke wehh?

    BalasPadam
  7. Salam...
    aok ni abg yassin...
    koi dh berlari amik pen ngn kertas td...huhuhu... ;p

    xpe la...koi selawat jelah..
    x manis pun xpe..janji rock..heheh

    BalasPadam
  8. dah senyum tu tak yoh baca la, doh manis dooooh

    BalasPadam
  9. Salam en yassin.

    Apa khabar ?

    Gelihati saya baca ayat pemanis tuh .. tak baik tauu.. gigih saya baca sampai habis .. hahahaha

    BalasPadam
  10. Heheheh..terima kasih semua yang sudi membalas N3 ini...TQVM.

    BalasPadam

Kongsikan pandangan anda disini :

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

KLIK DAN DAPATKAN INFO SELANJUTNYA!
Temui Kami di Facebook Group Warna Warni Jerantut

SENARAI ENTRI TERKINI DAN POPULAR :

ARKIB ENTRY BLOG AKU ANAK PAHANG

KOMEN TERKINI

CARIAN ARTIKEL BLOG AKU ANAK PAHANG

Loading