UPDATE ENTRI TERKINI : AKU ANAK PAHANG

26 Mac 2010

Cerita hebat drp yang terhebat.

Mari dema taksirkan cerita hebat drp yang terhebat, diantara dua rodong hok tengoh beborak ini, jadi kawan cuma ambil ayat drp cerita dia orang sahaja :

Samad : "Aki kawan dulu kala masuk hutan, kalau dia jumpa gajoh dia boleh tebuk gading gajoh tu lepas tu dia buat seruling....."

Tajul : "Aki kawan dulu kalau dia masuk hutan dia suka berteduh bawah pohon pokok, sekali tu dia terduduk bawah perut gajoh, gajoh tu siap kencing ker dia..apa lagi dia tumbuk sekali aje..gajoh tu  lepas ke langit tak turun dah......huhuhuhu..........."

Hok ini  cerita 18sx sikit (bawah umo tak digalak utk terus membaca)

Derus : "kawan dulu malam pertama 3 kali aok kalau nak tahu....."

Deris :  "Aok tahan lagi tu... kawan dulu... nak kabor ker aok tujuhhhhhhh.. kali jari aje limaaaa... kali huhuhuhu......."

Midah : "abg kita kat umah tu beli 2 gelang donat  utk kita sempena hari lahir"

Milah : " abang saya kat umah tu pulak beli empat rantai macam rantai beruk tu...huhuhuhu... "


Jadi cuba aokme taksirkan cerita kat atas ini apa maksudnya hehehehe.........


Wa'allahhualam - Pengarang :

10 ulasan:

  1. kuat pungkor belaka tu...hehheh

    p/s: pungkor = pedeoh, bobok

    BalasPadam
  2. hebat bercerita je kot...
    ramei jenis org gitu kat dunie ni...

    BalasPadam
  3. salam Yassin..
    ha ha lawok cerita nie..tapi rasanya ada maksud yang mendalam tu..

    BalasPadam
  4. Mitos - itulah gamoknya disebut dik org disini "pungkor hanyut' bobok tahap gaban hehehe....

    Cikgu jang - Mmg hebat org ginie bercerita keknya abuk pun x de hehehe..

    Zul - sekali dengor mmg lawok giler penuh maksud terlekat heheh

    Cikgu Hamdan - Jangan laa sampai gitu hehehe....

    BalasPadam
  5. Endiem - Mmg pedeoh giler hehehehe...

    BalasPadam
  6. Selain pedooh keh tak tau mende nak kate...

    Cakak je lebat~ Ngeh3

    BalasPadam
  7. borok je dak..hehehe mmg jenis cakap besor la..

    BalasPadam
  8. Mazru - agok kawan gitu juge ckp aje bergegor..taik sangkut hujung gelegor hehehe...

    BalasPadam

PERINGATAN: Blog Aku Anak Pahang tidak bertanggungjawab terhadap mana-mana komentar yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

KLIK PERCUMA DAPATKAN INFO SELANJUTNYA.

SENARAI ENTRI TERKINI :

RUJUK ARKIB ENTRI AKU ANAK PAHANG DISINI :